Dzień Matki - najmilsze świeto w roku dla każdej matki.

Dnia 26 maja jest to Dzień Matki. Tego dnia wszystkie dziatki biegną po kwiatki dla swej matki. Kocham Cię mamo Za Twe bajki O kocie, który nie palił fajki. Kocham Cię Mamo Bo serce Twoje bije tak samo jak serce mojeKochanej Mamie ... Dziękuję Ci Kochana Mamo za to, że mnie bardzo kochasz. Twój uśmiech otwarłaś dla mnie, zamknęłaś w sercu każdy smutek. Dziś moje serce mówi: dziękuję Mamo za Twa miłość. Ona pozostanie jak światło na całe moje życie. Nad gruszki, jabłka, Słodkie, rumiane, Nad podróż długą W kraje nieznane, Nad promień słońca I barwne kwiatki, Stokrotnie milszy
Jest uśmiech Matki. Dzień Matki jest raz w roku, Szczęśliwy i pełen uroku, W tym dniu pragnę złożyć Ci życzenia Zdrowia szczęścia i powodzenia. Niech Ci słonko jasno świeci Niech Ci słodko życie leci. Kochanej Mamie . Mamuniu droga! Szczerze Cię miłuję, dlatego pozwól, że Cię ucałuję, a te tkliwe uściśnięcia niechaj zastąpią życzenia. Przyjmij, Kochana Mamusiu, z serca płynące życzenia: dobrego zdrowia, dużo optymizmu i spełnienia wszystkich marzeń. Mamo - Ty mnie życia uczyłaś wszystko co miałaś mi poświeciłaś nikt nie ofiaruje nigdy mi więcej dziś Ci więc daję serce w podzięce. Lecz ze wszystkich kwiatów świata chciałbym zerwać słońce i dać je potem Tobie złociste i gorące. Słoneczko jest daleko, ale nie martw się
tato i mamo, narysowałem drugie... Jest prawie takie samo! Teraz was wycałuję, jak mogę najgoręcej, bo tak was kocham bardzo, że już nie można więcej.


Comments are closed.